13 Şubat 2017 Pazartesi

SEVİYOR SEVMİYOR VEDA


Adı üstünde SEVİYOR SEVMİYOR! Bir öyle,  bir böyle.
28 bölüm güldük, ağladık, düşündük, sinirlendik. Bir dizinin içine girdik.. Nerden girdik buraya diyerek çıkış kapısı aradık ama bulduğumuzda çıkmak istemedik.
Tükenmez sabrımız varmış bunu da gördük. Dizi haftalarca  yayınlanmadı yılmadan bekledik.  Gidişat istediğimiz yönde değildi,  toparlanır diye umut ettik.

İlk kez dizi karakterine bağlandım. Acısı acım, heyecanı heyecanım oldu. Kırılgan ruhunu erken farkedenlerdendim.  Çocukluktan itibaren yaşadığı olumsuzluklar, kayıplar sert duvar örmesine sebep olmuş ama içi çok yumuşak, naif kalmış Yiğit Balcı'nın.
Herşeyi halletmiş geriye eksik tek parçası kalmıştı o da AŞK. Onu tamamlamak için gelmişti Türkiye'ye. Kalabalığın içinde deli gibi aramak zorunda kalmadı çünkü kader onu beklemediği bir yerde ve zamanda karşısına çıkardı o bir süre bunun farkında olmasada. Yalan deryasında boğulmak üzereydi ama bununda farkında değildi.
Çocukken fiziğiyle dalga geçilmiş, annesini trafik kazasında kaybetmiş, babası tarafından yeterli sevgi görmemiş, her zaman yanında olan çocukluk arkadaşı Deniz'den ayrılmak zorunda kalmış E dolayısıyla koca bir duvar örmüş bu sebepten olanları çok net göremiyordu.  Pişmiş tavuğun başına gelenler mi?? Tavuk bu olanları duysa haline şükreder.


Deniz Aslan Evimizin kızı gibi girdi hayatımıza. Yiğit Balcı hariç herkese karşı fedakarlık yaptığını görmek üzdü.  Bazılarımız bu duruma daha fazla dayanamayıp gitti. Ben ve benim gibi sonuna kadar direnenler mutlu sona şahitlik ettik. Deniz 'in yanlış kararları, hataları çığ gibi büyüdü. Birini toparlarken bir başka yanlış geldi. Deniz'in bize öğrettiği tek şey "Sebep ne olursa olsun yalandan uzak duracaksın."
Olduğun gibi sunacaksın kendini. İnsanlar seni sevsin diye değişme.. Kendin ol. Doğru insanlar seni sever.

Tuna ve İrem! 
İkiside kendilerine ait olmayan kişilere aşıktı. Tuna ilk kez Deniz gibi doğal bir kadın, İrem ilk kez Yiğit Balcı gibi güzel seven bir adam tanıdı. Karşılıksız aşk yaşayanlar Tuna ve İrem'i anladı ve sevdi.
Seversin dünyayı doludizgin
ama o bunun farkında değildir.
ayrılmak istemezsin dünyadan
ama o senden ayrılacak.
Yani sen elmayı seviyorsun diye
elmanın da seni sevmesi şart mı?
Demiş Nazım Hikmet.

Her bölümünde ağladığım bir diziydi Seviyor Sevmiyor.  Pazartesi sabahına şiş gözlerle uyanmak nedir bilir misiniz :)
İlk 6 bölüm çok başkaydı. Enerjisi o kadar yüksekti ki iyi ki böyle bir dizi var dedirtiyordu. Senarist değişikliği bütün heyecanımızı, neşemizi aldı götürdü.   Galatasaray Fenerbahçe taraftarı gibi olduk. Bir taraf Yiğit Balcı derken Tuna Ertürk diyenlerde az değildi.  O kadar kaptırmışız ki kırdığımız kadar da kırıldık.  Böyle bir izleyici kitlesi bir daha gelmez.


İçimi acıtmayan bir final olsun istedim. Yiğit'in ameliyat sahnesinde,  "Öldürmeyiiinn'' derken buldum kendimi. 
Mutlu sonla bitsede
Gökhan Alkan'ın da dediği gibi yarım kaldı. Yarım ve buruk.. Daha yeni başlıyordu güzel günler.
Final bölümünü tek tek yorumlamayacağım. Herşey güzeldi, beğendim. Komediside vardı dramı da. Yiğit Balcı'ya yine ağladım ama finalde gönlünce güldüğünü görmek güzeldi.  İrem ve Tuna aşkı başkalarında buldular. Tuna'nın Deniz'e anlamlı bakışları beni düşündürmedi değil. Uyanık ol Balcı!  Aşk-ı Memnu bilmem kaçı çekmelerine izin verme.

  Bölümü Yiğit Balcı'nın gülen yüzüyle bitirmelerini sevdim.. Teşekkürler♡ 

Dizinin tüm karakterlerine selam olsun.
Bir daha yolumuz kesişmeyecek ama size can veren güzel insanlarla mutlaka bir yerlerde buluşacağız.
Hoşçakal GoFlamingo
Hoşçakal Tuna ve İrem
Hoşçakal Deniz Aslan Balcı
En çok sen hoşçakal, mutlu kal Yiğit Balcı.
...

♡ Herşey çok sevmekten.

♡ Çok sevdim hep yanında oldum ama sevgim kurtarmaya yetmedi. Üzgünüm.

♡ Gideni durdurmak mümkün olsaydı.. Açaydım kollarımı gitme diyeydim. :) 




.......................................

Hiç yorum yok:

İlgini Çekebilecek diğer yazım

EVİNİZE HOŞGELDİNİZ! | Corona virüsü

Hepimizi korkutan corona virüsü sebebiyle evlerimize kapandık. Bazılarımız eve kapanma konusunu çok abartıyor. Hiç evimizi görmemi...

İlgini çekebilecek yazılarım