8 Temmuz 2017 Cumartesi

YILLAR SONRA...


  Bahar! Bahaaar!
Empati kurup, sana sempati duyduğum güne lanet olsun. Babanı da al git!
Sen niye böyle oldun yavrum anlatsana biraz.. Babana çekmek zorundamıydın vicdansızın kızı!
Bari Ali Asaf'ı önce gözlemleseydin. Adam hastaneye adımını atar atmaz öpmek nedir?
Kendini Ali hocanı öpmek konusunda kusursuz eğitmişsin ama onun dışında bir olayın yok sanırım!

 Esma'cım hiç değişme sen hep böyle kal:)
Tam ruhuna, karakterine uygun bir iş seçmişsin. Senin cafe birilerinin buluşma noktası olacak gibi.
Hayırlısı.

  Doktor Oğuz biraz gülümsemeyi denemelisin. Bu kadar sert doktor olur mu?
Sende  Eylül'e aşık olacaklardan mısın? Bence Esma'yla bir çay için siz.
 Ve Selim'in anlayamadığım derdi beni gerdi. O da mı Eylül'e aşık?
 Oldu,  kontenjan doldu.
   Ali'nin babasıyla ilgili çok güzel düşüncelerim vardı ama  Ali'ye  ''sana çok uygun bir kız var''  deyip bahar'ı önermesiyle uzaklaştım. Bunu yapabilecek birine benzemiyordu oysa.

  Acıların yıldıramadığı, gücünü ve güzelliğini korumayı başaran, kendini geliştiren, babaannesinin yönlendirdiği yolda başarıyla yürüyen Eylül helal olsun.
Bahar olma, Eylül ol.
Eylül Ali Asaf'a boş değil ama fazla nazlı. Olsun, bekleriz :)


 💓 'Bay mükemmel'

Aşık olduğu kadının kahvesini içip 'Ortak zevklerimizi yokluyordum' diyen Ali Asaf gibi adamları üzmeyin kızlar. Sonra arasanız da bulamazsınız.
Ben sevdim Ali'yi.

Ali ve Eylül seneler önce birbirlerine birşeyler hissetsede tam olarak o duygunun ne olduğunu anlayamadıkları için hiçbir şey yaşanmadan yolları ayrıldı. Belki de bundandır seneler sonra hala aşkın yoğun hissedilmesi. O aşkı yaşamış olsalardı zaten tattıkları hatta tükettikleri bir duygu olacağı için Ali Asaf Eylül'e depar atmaz, Eylül'de Ali'yi stalklamazdı. :)
Evet, Esma sayesinde öğrendik ki Eylül Ali'nin attığı adımı takip ediyormuş.

 4-5 bölüm sonra karakterleri ve niyetlerini daha iyi tanıyıp anlayacağız. Diziyle ilgili yazmak keyifli hale gelecek diye düşünüyorum.  Dizi olmuş ama devamlılık hatalarına dikkat edilmeli.
Şimdilik Ali, Eylül ve Bahar'ı izlerken sıkılmıyorum. Sadece bu 3'lü de merak uyandıran hareketlilik var.

 Gökhan Alkan'ın  Marmaris çekimlerinde ayağı kırılmıştı. Ben geçmiştir diye umuyordum ama maalesef henüz geçmemiş. Nerdeyse 1,5 ay oldu.  Bundan dolayı sadece ayakta duran ve oturan Ali Asaf görüyoruz. Bu sakatlık onu illaki kısıtlıyordur diye düşünüyorum.  Çok hareketli sahnesi olmasa da adından en çok bahsettiren isim olmayı başardı. Bir önceki projesinde Gökhan Alkan'ın gözleriyle her şeyi anlatabilen bir oyuncu olduğunu,  zahmet edip replik yazmamaları gerektiğini,  konuşmadan daha iyi oynadığını yazmıştım.  Kalp Atışı'nda ilk kez izleyenlerinde aynı düşüncede olduğunu görüyorum. Genel yorum Gökhan'ın gözleri ve bakışları üzerine.  İyi bir oyuncuysan, mesleğini seviyorsan duyguyu izleyiciye her türlü geçirebiliyorsun. 
Buarada Kalp Atışı'yla birlikte Gökhan Alkan'a yürüme etkinliği başladı. Katılmak isteyenler twitter, instagram artık Allah ne verdiyse her yerden.... 
Araya dua sıkıştırmayı da unutmayın ki hemen iyileşsin.  Toplu duanın gücüne inanırım. 










Hiç yorum yok: