14 Temmuz 2017 Cuma

DÜNYA GÜZELLERİM / Program




  Bülent Ersoy'lu, Banu Alkan'lı, Safiye Soyman'lı, Burcu Esmersoy'lu Dünya Güzellerim'i izliyor musunuz? 

Vakit öldürmek için güzel bir program olmuş. Ben izliyorum ama çok güldüğümü eğlendiğimi söyleyemeyeceğim. Sadece bakıyorum. Yalnız bazı kısımlar hoş. Mesela geçtiğimiz gün yayınlanan bölümde Bülent Ersoy, Banu Alkan ve Safiye Soyman ütü üzerinde sucuk pişirdiler. Ben Bülent Ersoy'un ütü üzerinde sucuk pişirme anısını biliyordum ve çok merak ettiğim birşeydi. Programda yapacaklarını Duyunca sevindim inanırmısınız:)  Güzel görünüyordu ama elbette denemeyeceğim.

Burcu Esmersoy sanki öğrencilerini geziye götürmüş öğretmen gibi. O olmayınca diğer 3'lü sağa sola dağılıyor. 

Kurgusu bol bir program ama şimdilik izletiyor kendini. Bülent Ersoy çok cool, Banu Alkan küçük kız çocuğu gibi, Safiye Soyman'da görmeye alışık olduğumuz komşu, Burcu Esmersoy Öğretmen :)


Banu Alkan'a yüklenmedikleri bölümler diliyorum. Üzülüyorum,  birşeyde diyemiyor.  O kadar lafı Bülent Ersoy'a etseler hiçbiri yaşamıyordu şuan. 






......................................................



Hiç yorum yok: