Bumerang

Bumerang - Yazarkafe

3 Ekim 2016 Pazartesi

TEBRİKLER ZEYNEP ÇAMCI VE GÖKHAN ALKAN



   Sayısız dizi varken sadece SEVİYOR SEVMİYOR'u izlediğimi söylemiştim. Benim caaaaanım dizimin karşısına bir süredir dizi,  program gelmiyordu. Yeni başlayan dizilerin yayın gününe özellikle dikkat ediyordum . Sanki dizi benimmiş gibi öyle bir sahiplendim ki.  Reyting kurbanı olsun istemiyorum o bakımdan  rakipler çok önemli.  Dün akşam O Ses Türkiye başladı.  O ses çok izlenen başarılı olmuş bir iş.  Acaba benim güzelim dizim adım adım geri mi gider yoksa kimseye pabuç bırakmaz mı diye düşünmedim değil.
Bu sabah reytinge hemen baktım sonuç güzell. Total'de 1. AB VE ABC' de 2. olmuş.  Haftaya ve sonrası ne olur bilemem ama bu sezon O ses'le çekişme olacağı kesin. O ses yarışma olduğu için saymıyorum Dizilerin birincisi SEVİYOR SEVMİYOR.  Bize zirveler yakışır izlemeye devam ;)

     *   *    *
  Gökhan ALKAN ve Zeynep ÇAMCI  ödül aldı.  Mutluyum, Gururluyum, Sevinçliyim onlar adına. Gerçekten hakettiler. İkisininde bugüne kadar ki röportajlarını okudum, konuk oldukları programları izledim. İkiside Oyuncu olmak için çok çalışmışlar, sabretmişler, yollar zorluda olsa türlü engelde çıksa asla vazgeçmemişler. Ve sonuç BAŞARI.
Dün sosyal medya  Gökhan Alkan ve Zeynep Çamcı'dan geçilmiyordu.  Gökhan ve Zeynep'le ilgili fotoğraf, video, tweet, yorum ne ararsan vardı . Özellikle takip ettim tüm gün. Akşamda dizinin 12. bölümü vardı onuda izledim şahaneyiz.





    İkiliye ödül Kore'den geldi.
Güney Kore'nin en prestijli ödülü olan APAN (Asia Pasific Actors Network) Drama Ödülleri'nin bu yıl beşincisini düzenledi. MBC tarafından düzenlenen 1 – 11 Ekim arasındaki DMC Festivali'nin bir parçası olarak yapılan ödül töreni 2 Ekim'de Güney Kore, Çin ve Japonya'da yayınlandı.  Törene Çin, Japonya, Güney Kore, Avustralya, Filipinler, Tayland ve Endonezya gibi Asya ve Pasifik ülkeleri katıldı.
Sadece Asya Pasifik ülkesi oyuncularına verilen bir ödül olan APAN, tarihinde ilk kez Türk oyunculara verildi. Gökhan Alkan ve Zeynep Çamcı Kore dizilerini Türk izleyicisi ile buluşturup dünyaya tanıtılmasına yardımcı oldukları için "Asia Pasific Özel Ödülü" aldılar. Ne büyük mutluluk. Başarıları daim olsun inşallah. 


 Ödülden 3 gün önce Zeynep Çamcı'nın Altın Portakaldan aldığı ödül konuşmasını izlemiştim. Onu izlerken bi röportajında ''40 iş görüşmesine gittim hepsinde kapılar yüzüme kapandı. 7-8 yıl böyle mücadele verdim.  Recep İvedik kariyerimi parlattı ama o filmlerin ardından iki yıl hiçbir şey yapamadım. Görüşmelere gittim ama hiç biri olmadı.'' dediğini hatırlamış ve kafamda nereden nereye adlı bir kısa film çekmiştim :) Sonra Gökhan geldi hatrıma. O da alsın istedim. Ekrandan görüpte hep iyi olmasını istediğim 3 isim var bunlardan biri Gökhan. İyi kalpler hep iyi şeyler yaşamalı bence. Zeynep Çamcı'yı biliyoruz.  Hali tavrı komşunun kızı gibi çok içten ve çok yakın.  Ama Gökhan'ı Zeynep kadar tanımıyorduk. En azından ben. Bir önceki dizisini  sıkı takip etmesemde Gökhan'a çokta yabancı değilim aslında ekrandan aşina olduğum bir isimdi. Seviyor Sevmiyor'un 3. bölümünden sonra Gökhan'la ilgili birçok şeyi öğrendim .  Araştırmacı tarafıma dur diyemedim:)  Tanıdıkça daha çok sevdim ve hep güzel şeyler yaşasın istiyorum.
  Gökhan'ın babası önce oku demiş Gökhan'da içinde oyunculuk aşkı olmasına rağmen Kocaeli Üniversitesi Otomotiv Teknolojileri öğretmenliği  okumuş. Aslında öğretmenlik yapabilecek pozisyonda. Zaten öyle bir havası var :)  Ardından Anadolu Üniversitesi Dış Ticaret - Pazarlama ön lisans bölümünden mezun olmuş.  Müjdat Gezen sanat merkezinde tiyatro yaparken dizi görüşmelerine gidiyormuş. Arkadaşlarından biri ''biz çok denedik bişey çıkmıyor sende yorma kendini vazgeç bu sevdadan'' şeklinde bir konuşma yapmış lakin Gökhan vazgeçmemiş. Neden bunları yazıyorum. E sizde vazgeçmeyin. Bakın vazgeçmeyenler hayallerini yaşıyor. Sizde yapabilirsiniz.  Zeynep ve Gökhan'ın fanları çok küçükler.  12, 13,17 yaşındalar ve çok doğru isimlerin peşine düşmüşler. Bence ikilinin röportajlarını daha dikkatli okusunlar,  hayat hikayelerini ve kariyer yolunda neler yaşadıklarını kendilerine rehber edinsinler. 

Son olarak Seviyor Sevmiyor'un 12. bölümünü beğendim. Bu bölümde tam olarak ne anlatmaya çalıştılar anlamadım ama oyunculuklar ve bazı sahneler iyiydi. Gökhan Alkan ve Yiğit Kirazcı'nın bütün sahneleri, oyunculuk performansları müthişti. Galiba Gökhan'ı enerjik ve aksiyonlu sahnelerde daha çok beğeniyorum. Dövüş sahnesi tamamdır. Diyalogları güldürdü beni. O kadar repliği nasıl ezberliyorlar acaba?.   İrem neden Yiğit'i Deniz Aslan'a itmeye çalışıyordu? Onun gönlünü al demeler, yemekte biraraya getirmeler.  Aslında Tuna'yla Deniz'i biraraya getirmeye çalışıyor ama tam tersi oluyor yani ne bileyim bağlantı koptu bende anlayamadım. Senaryoda Yiğit'le Deniz'in barışması gerekiyor ve bir şekilde biraraya gelmeleri lazım ama onların biraraya gelmesini İrem sağlamamalı. Sonra benim kafam karışıyor anlam veremediğim şeyler oluyor. Gökhan, Zeynep ve Gonca bu bölümde şarkı söylediler. Zeynep'in de sesi güzelmiş. Konuşurkende farkediliyor sesinde bir sıkıntı var ama çok tatlı :) Gökhan'ı zaten biliyoruz ve albüm bekliyoruz ;)   

Bundan önceki yazımda 11. bölümün yıldızı Gökhan Alkan demiştim. 12. bölümün yıldızı ise Gökhan'ın saçları :) Acilen şampuan reklamı gelmeli ! Gerçekten saçları ve dizide kullanılan saç stili çok güzel ve o stil Gökhan'a yakışıyor.  Daha kirpiklerinden bahsetmedim bile. Tamam nazar değdirmeyeceğim her seferinde maşallah diyorum :)

NOT 1 :  Yiğit Balcı'nın babasını hiç sevmedim.
   NOT 2 :  Gökhan Alkan'ın Ödülün yanında verilen çiçeği  koklaması nasıl ince bir detaydır ;)





..................................................


Hiç yorum yok: