Bumerang

Bumerang - Yazarkafe

20 Ekim 2016 Perşembe

FAZLADAN MENDİLİ OLAN?

  Deniz'in Yiğit Balcı'yı sevdiğini bildiği halde herkesin içinde Deniz'le sevgili olduğu yalanını söyleyen ve İrem'in bir lafıyla Deniz'i öpmeye yeltenen Tuna'ya aşkınızı ilan etmeye devam mı kızlar?
Ya Deniz?
Yiğit Deniz'i öpmek ister,  Deniz gözlerini kapatır Yiğit'in öpmesini bekler. Tuna Deniz'i öpmek ister, Deniz gözlerini kapatır Tuna'nın öpmesini bekler. Kızımız dünden hazır ve nazır maşallah.  Kore versiyonundaki deniz nasıldı bilmiyorum ama bizim senaristler deniz'in çizgisini bozuyor gibi sanki. Deniz Aslan'a yakışmıyor bu haller.


Her bölüm Gökhan Alkan'ın yıldızı parlamaya devam ediyor. Bu haftaki bölümde  Gökhan  gözleriyle o kadar güzel oynadı ki. Gözlerinde kıskançlığı, aşk acısını, hüznü,  Deniz'i öpmenin verdiği suçluluk duygusunu gördük. Sosyal medyada da en çok konuşulan Gökhan Alkan ve  canlandırdığı karakter Yiğit Balcı oldu.
Dizinin başından beri ağlıyoruz ama 14. bölüm bir başkaydı.  Bunda Gökhan'ın  güzel ağlıyor olmasıda etkendi. Nasıl bu kadar gerçek ağlayabiliyor biri bana bunu açıklayabilir mi lütfen..
Gözlerinin dolmasıyla ben çoktan ağlamış ikinci tura geçmiş oluyorum.
Ve tabii 10. bölümde olduğu gibi yine Bendeniz şarkısı kullanılmış. Bendeniz'in sesinden mi, şarkı sözünden mi, müzikten mi bilmiyorum ama içimi çok acıtıyor. Bir daha kullanmasalar mı acaba? Ruh halim gidip geliyor zor toparlıyorum çünkü.

Dikkatimi çeken birşey var yazmazsam olmaz. Yiğit Balcı ve Tuna'nın kavga sahnelerinde Yiğit Balcı direkt saldırırken, Tuna sanki tepki vermeyecekmiş gibi yapıp biranda saldırıyor. Neden Yiğit'i hazırlıksız yakalamaya çalışıyorsun Tunacık?? Bu konuyu bir yere bağlamayacağım sadece dikkatimi çekti her kavga sahnesinde aynı şeyi yapıyor. Bu Yiğit Kirazcı'yla ilgili bir durum olsa gerek. Öyle oynamak istiyor zaar. :)

Diziyi seviyorum ama bu bazı sahneleri izlerken sıkılmadığım anlamına gelmiyor.
* Her bölümde güldüremezler anlıyorum hayat zaten böyle değil Ama ben gülmek istiyoruuummm.
Deniz Aslan'ın komik hallerini özledim. Eski enerji yoktu son bölümde.

* Neşe ve İrem Deniz'den ne istiyorlar?? Hadi Neşe'yi geçtim İrem ne pis bi insan çıktın sen!!! İnsan aşık olunca kötü mü oluyor? Aşk böyle birşey mi? Yalnız Deniz'in başına ne geliyorsa Yiğit Balcı'dan dolayı geliyor.  Yiğit Deniz'i asistanlığa terfi eder Neşe düşman olur, Yiğit'in kalbi Deniz için atar İrem kuyusunu kazar. İlk yalanın çıkışıda Yiğit'in kendini hem fiziksel hemde kariyer bakımından fazla geliştirmiş olmasından kaynaklıydı. Suçlusun Yiğit Balcı :)

Ben artık sadece Yiğit Balcı'yı seviyorum demiştim ve öyle de devam ediyorum. Diğerleriyle kıyaslarsak en masum o var. Yanlışı yok mu? Var tabiki olmamı hiiçç!! Geçen bölüm bir yanlışa imza attı. Deniz Aslan'la yakınlaşması güzel ama diğer yandan çok yanlış buluyorum. Yiğit İrem'i deniz zannediyor.  Gerçek Deniz'e karşı birşeyler hissetmeye başladı ve bu deniz'i öpmeye kadar gitti. Bu durumda Yiğit Deniz zannettiği İrem'i aldatmış oldu. Yani dizide kimi övsek kendini bozuyor. Maşallah demeyimi unutuyoruz acaba:/

*Gazi sahnelerini çaycıykende hiç sevmiyordum, Patronun oğlu olduktan sonra da sevemedim. Beni sarmadı Gazi herkesin aksine.
Gazi'nin Yiğit'e laf sokması ve saç stilinin Yiğit Balcı'nın  saç stiliyle aynı olması dikkatimi çekiyordu ve rahatsız ediyordu.  Meğer Asena hanımın oğluymuşta havası ondanmış.  Zaten belliydi birşey olacağı.. 

*Neşe'nin kariyer delisi bir kadın olup çıkması ve bu uğurda değişik işler peşine düşmesi gereksiz oldu. Diziye hareket getiriyor bu tip atraksiyonlar ama ben izleyici olarak ihtiyaç duymuyorum böyle birşeye.

* Bölümün başından sonuna kadar Deniz ve Tuna'nın sevgili olduklarına herkesi ikna etmeye çalışmaları o kadar sıktı ki. Umarım önümüzdeki bölümlerde de devam etmezler çok yoruyor.

   *   *   *
İnstagramda AtvTürkiye sayfası TuDen fotoğrafı paylaşarak Sizce gerçek aşk hangisi? İlk mi, yoksa Son mu? diye sordu. Bence gerçek aşk karşılıklı olandır. Bunun ilki sonu yoktur.  Diziye dönecek olursak birbirlerine karşılıklı birşeyler hisseden Yiğit Balcı ve Deniz Aslan var.  Bu ikilinin birbirlerini sevmelerine rağmen uzak olmaya çalışmalarının tek sebebi irem! Yaa İremmmmm bi' gitsene birşey deneyeceğiz!!!! Gonca Sarıyıldız güzel, zarif bir kız. Fiziğine ayrıca hayranım ama İrem'i sevmiyorum.

Dergide  bir kişinin işine son verilecekti. Bu kim olacaktı? İzleyici Deniz, Tuna Yiğit arasında gidip geldi. Ben deniz kaldığı dersten geçtiği için elinde diplomasıyla gelecek ve işe son verme gerçekleşmeyecek diye bekledim. Tabiki öyle bir sahne izlemedik yine tutturamadım :))  Deniz'in işine son verilmedi fedakar Yiğitcim işten ayrıldı. Giderken sadece Deniz'e hoşçakal dedi.  Elbette ağlatan bir sahne oldu Ya ne olacaaadıı..



Deniz Aslan'la ortak yönlerimiz sadece panik, telaşlı, sakar olmamız değilmiş. Her bölüm yeni birşey çıkıyor :) Kıvırcık olmamız, Onun üniversite de benim ise lisede beden dersinden kalmamız :) Deniz Aslan ben miyim??
Deniz Geçen bölümde Yiğit'e babasının çiftçi olduğu ve liseyi dışardan bitirdiği yalanını söyledi O sahneye de bayıldım söylemeden geçemeyeceğim :)

Bir sonraki bölümde görüşürüz şimdilik bu kadarı yetsin ;)





.......................................

Hiç yorum yok: