26 Temmuz 2014 Cumartesi

GARİP HALLER


Yine anılardan bir parça anlatayım istedim
Günlerden yine küçüğüm küçücüğüm birazda şapşalım derken başıma gelene bak şimdi.
Mahallede 3 kız arkadaşız başkada yok (o zamanlar tabi - şimdi kim nerde belli değil, dağıldık)
Cumartesi ya da pazar olması lazım hatırlamıyorum.. Mahalleler arası maç var bir kaç mahallenin gençleri maç yapacak bizim okulun bahçesinde,  Bizde 3 kız izleyelim dedik (okul eve yakın yürüyerek 1 dakika bunu daha önceki yazımda belirtmiştim)  Gittik okula maç başlamış önce kenarda izledik sonra ben duvarın üstüne çıkıp oturdum, arkada da demir parmaklıklar var. Çok geçmeden yüzümde sağlam bir acı ve uyuşma hissettim.  Fazla zekadan birgün birşey olacaktı o gün oldu :)) Mahalle maçı işte kalesini bilirsin 2-3 taşla kaleyi belirlersin topun deleceği ağ yok o kadar amatördür yani.. Ben süper zeka o kadar oturacak yer varken kalenin arkasındaki duvarın üstüne otur, kaleci gelen topu kurtaramasın o top yüzüme çarpsın, çarpmanın etkisiyle kafam arkadaki demir parmaklığa çarpsın - BÜYÜK ÇARPIŞMA!
Ağlayarak indim yanıma hemen kuzenim geldi topu atanda o olabilir zira bulanıkta olsa az biraz gördüm gibi sanki ama günah almayayım :))))
Olay yerinden uzaklaştım ve o olaydan sonra toplara karşı hassasiyet oluştu. Bir yerde top oynanıyorsa kıyıdan kıyıdan kaçarım :) Tedirgin olurum yine top çarpacak diye..

Öyle işte kısa bir anı paylaştım devamı gelecektir

BEKLEYİN...






.................................................................








Hiç yorum yok: