Bumerang

Bumerang - Yazarkafe

20 Temmuz 2014 Pazar

BAŞLIK BULAMADIM :)




  Selamlaaarrr
Herkes birbirini mi takip ediyor birbirinimi taklit ediyor nasıl benzeştiniz bu kadar ??
Saçlar kaşlar gözler kime baksam aynı kişi..
Eskiden sadece kadınlar birbirine benzerdi şimdi erkeklerde de aynı durum mevcut Sarışın esmer farketmeksizin sakal modasına kapıldılar.
Allah'tan yakışıyor bak ona bişey diyemeyeceğim ama az biraz azaltın  kirli sakal olsun mesela. Herşeyin çoğu gibi sakalında fazlası göz zevkine zarar!
                       

                                                 ***



 Hâlâ giyim konusunda sıradışı takılanlarınız var. Bir tarafı şort diğer tarafı kot görünümlü şey nedir öyle !? Bu dikkat çekme ve konuşulma çabandan vazgeç çünkü hiç dikkat çekici değilsin aksine modayı geriden takip ediyorsun  bu da seni komik duruma düşürüyor.

           

                                                                                                   

                         
Hızlı kilo vermenin yolunu buldum :)))
Yeni bişey değil ama bununda üstüne tanımıyorum açıkçası.

Ne yapıyoruuzzz
* Beyaz ekmekle vedalaşıyoruz
*Akşam en geç saat 18:00'de akşam yemeği olayını tamamlıyoruz
*Günün herhangi bir saati (Ben öğleden sonra 15:00'de vakit denk getiriyorum) Spor yapıyoruz

Spor olmazsa olmaz.. Biliyorum çok keyif almıyorsun ama o sadece başta sıkıcı merak etme. Sporun faydalarını görünce vazgeçemeyeceksin tecrübeyle sabit.
Beslenme ve spor şart. Eğer beslenmeye dikkat eder spor yapmazsan sadece kilo verirsin ama sıkılaşmakta önemli. En etkili sporun pilates olduğunu düşünüyorum ve yapıyorum. Mutlaka denemelisin..

                                                                                                                       KOLAY GELSİN :)






....................................................


Hiç yorum yok: