Bumerang

Bumerang - Yazarkafe

18 Temmuz 2014 Cuma

ARDA TURAN

 
    Arda Turan'la  ilgili haber okumadığım bir gün yok.. TV,  Twitter, Gazeteye ne zaman baksam Arda Turan.  Bir insanın birgün içinde 2-3 farklı haberi çıkar mı? Çıkıyor..

Her söylediği her yaptığı olay... Transfer haberleri, giyim stili, Özel hayatı  ve röportajlarda söylediği herşey...
Transfer haberleri sanırım sadece iddia  Çünkü dün çıkan habere göre Arda'nın Atletico da 3. kaptan olacağı konuşuluyordu. Yani o konu biraz karışık.. Birgün ''galiba bu sefer gidiyor'' dedirten haberler okurken 3 saat sonra bulunduğu takımın kaptanı olacağı  söyleniyor... Futboldan hiç anlamam bu yüzden kalmasımı yoksa gitmesimi iyi onu da bilmiyorum Ama sürekli yedek kulübesinde sırasının gelmesini beklemektense her maç sahaya çıktığı bir takımda olması daha iyidir zaar.

Giyim stilini benden başka beğenen kimse yok galiba.. Tamam Türkiye'de alışık değiliz bu tarza ama bence kendimizi geliştirsek algımızın yönünü değiştirsek daha iyi olmaz mı? Yabancılar yapınca ağzımız açık bakarken bizden biri yapınca dalga geçmek neden ?  Arda yurt dışında yaşıyor ve göz önünde dolayısıyla klasik olmak yerine biraz fark yaratmak en doğrusu. Kısa paça pantolon ve babet giyince insanın kimliği değişmiyor hemen telaşa kapılma. Arda yine bildiğin Arda!  En son taktığı hal hal da gözden kaçmadı tabi :)) Bak ben onuda yakıştırdım ne yalan söyleyeyim. Bir derginin fotoğraf çekiminde şık duruyordu.

Özel hayatıylada sıksık gündeme geliyor ve haberlere bakacak olursak bir hayli karışık ! Nedir ne değildir demeye kalksak işin içinden çıkılacak gibi değil. Takip edince o karışıklığın sadece haberlerde olduğunu görüyorum. Arda sürekli erkek tayfasıyla geziyor :) Başkası olsa neden çıkan habere net bir açıklama getirmiyor derdim ama Arda olunca söyleyemiyorum çünkü hergün farklı isimler öne sürülüyor. X 'i tanımıyorum dese ertesi gün Y çıkıyor.

Röportajlarda ayrı gündem! En son bir dergiye verdiği röportajda sorulan soru üzerine maçtan önce neler yaptığını anlatmış. Isınırken Yasin dinliyorum demiş, Vay efendim sen misin bunu diyen. Neden bu tip şeyleri gizli yaşamıyorsun, dini kullanıyorsun gibi saçma eleştiriler geldi.
Bir din nasıl kullanılır? Yani ben bugüne kadar Namaz kılıyorum Yasin okuyorum diyen birine ekstra saygı duyduğumu, sevmediğim halde baş tacı ettiğimi hatırlamıyorum. Din kullanmak diye birşey olamaz.. Maça nasıl hazırlanıyorsun sorusunun cevabını vermiş bu kadar ayaklanmanın anlamı yok. Belki senin için birşey ifade etmez ama Arda'yı idol olarak gören küçük hayranları var onlara bu anlamda iyi bir örnek olduğunu düşünüyorum. Herşeye REKLAM demekten ne zaman vazgeçeceksiniz !?

Geçenlerde Aziz Yıldırımla biraraya gelmesi çok tartışıldı.. Bende GALATASARAY'lıyım ama bu buluşmada tepki göstermemi gerektirecek birşey göremedim.  Bazılarının hayatı çok sıradan ve boş galiba ki sürekli birilerini eleştiriyor nerden vursam ne yapsam da yere düşse diye çabalıyor.YAZIK!

Arda Turan ve onun gibi attığı her adım söylediği her söz olay olanlara sabır ve kolaylıklar diliyorum...





                                                                                                                           
DeryaTürkmen

....................................................................................




















Hiç yorum yok: