27 Haziran 2014 Cuma

DİREN SERDAR ORTAÇ


Serdar Ortaç'ın 26 mayıs'ta çıkan BANA GÖRE AŞK Albümünü konuşmak isterken sağlık sorununu konuşuyoruz malesef.
Ortaç MS'le tanıştı ve bizide tanıştırdı. Herkes nedir ne değildir, Ortaç neler yaşıyor bu dönemde diye detaylı araştırıyor başta ben tabi ki ZİRA fan olmak bunu gerektirir.

 S.ORTAÇ'la sadece MS'i değil insanlığın da ölmeye yüz tuttuğunu öğrenmiş olduk. Ben bu kadar lüzumsuz insanları birarada görmemiştim. Ne kadar kalbi kir pas tutmuş insan varsa hepsi ortaya çıktı. Nerde barınıyorlarsa orda kalsınlar Allah hepimizi onlardan korusun.

Serdar'ı twitter'da takip ediyorsanız (@serdarortacs )  ki etmeniz şart değil serdar ortaç diye search edin dehşete düşersiniz. Bazıları hızını alamayıp direkt kendisine tweet atıyor. Rezillik kepazelik aldı başını gidiyor. S.ORTAÇ'a değilde başka isimlere yazsalar şuan mahkeme koridorlarında sürünüyorlar "AFFET" diye yalvarıyorlardı.
Serdar yazılan tüm kötü tweetleri RT ederek "Görün neler var " demeye çalışıyor galiba..

Sevin dinleyin demiyorum ama kin ve nefrette kusmayın! Kime ne zaman ne olacağı belli olmaz. Yarın Ortaç koşarken siz adım atamayacak duruma gelirsiniz.

Konuyu eşi Chloe'ye getirenlerde var.. Parası için evlendi diyenler ???? Sanırsın İstanbul'un yarısı ORTAÇ'ın. Neleri hesaplıyorlar PES !
Chloe 2 yıldır Ortaç'la yaşıyor ve bu hastalık bir günde ortaya çıkmadı. Serdar yıllardır röportajlarında ayağında ağrıların olduğunu yorgun hissettiğini söyler. 2 Yıldır Chloe Serdar'ın durumunu biliyordu o imzayı atarkende aşık olduğu için attı. Tabi insan kötü ve fesat bir kalbe sahip olunca iyi niyeti hiç bir zaman anlayamaz.


Serdar Ortaç MS'i yener dalgasınıda geçer. O çok güçlü.. Ne sıkıntılı dönemleri oldu hepsini atlattı Bu sınavıda başarıyla geçecek..
Ortaç'ın doktoru, durumunda düzelme olduğunu ve yakında eski sağlığına kavuşacağını söyledi rahat nefes aldıran bir haber bu.


S.ORTAÇ'ı sevmeyenler kusura bakmayın ama yakın zamanda kendisini sahnede göreceksiniz. Serdar Ortaç'tan hiçbir zaman kurtulamayacaksınız ZİRA o kadar albümü ve şarkılarını da yanında götürecek değil. Ayrıca biryere gittiği yok MS öldürmez SERDAR ORTAÇ her daim sesi ve şarkılarıyla ensenizde olacak bilin istedim..

 SERDAR ORTAÇ'a en acilinden şifalar diliyorum - Sevenlerin senin için dua ediyor sende pes etme sahne seni bekler ; Seninde dediğin gibi daha bir ton iş var yapacak.



..........................................................

Hiç yorum yok: